Vad tar ni för valpen...

publicerat i Cykla MTB, Essie, Swimrun, Tävling;
Jomen det blev visst en valp ändå. 
Om jag skulle vänta till "rätt tillfälle" så lär det ha dröjt och visst, livet blir lite omständigare men så är det bara. Livet alltså. 
En av mina vänner säger så klokt att livet är underbart - men inte jämt. Det är sant, det blir aldrig enklare och lugnare så jag känner att jag kör på. Det enda jag vet något om är livet - så leva tänker jag.
Så välkommen lilla Essie.
En whippettjej på 10 veckor. Vi håller på att lära känna varandra och hon gör sig hemmastadd, både i soffan, sängen och hjärtat.
Det här blir nog bra det.
Annars så flyter livet på, har spenderat väldigt mycket tid med familjen och aningen mindre tid åt träning. Måste prioritera båda delarna för att hålla ihop både mig själv och vardagen ♥
I morgon anmäler vi oss till säsongens första Swimrun, det blir SjötillSjö. Fjärde upplagan av Skärgårdsutmaningen är given såklart!
Att ställa in siktet ger en extra boost till träningen, helt klart. Utöver swimrun så blir det nog Örebroloppet och Högbo Multi med P-E så nu vill jag mest lämna in cykeln på service och sen ge mig ut i skogen. Ser sååå mycket fram emot det (och ett par nya cykelbyxor).
Från Örebroloppet 2016.
 

Kommentera inlägget här :