Whippet and a Juke

publicerat i Allmänt;
Jamen varför inte uppdatera önskelistan lite inför julen.
Kära tomten (eller andra berörda, tandfen, påskharen). jag vet att jag inte har de rätta förutsättningarna men vill man så kan man (har jag hört). Jag önskar mig en Whippet, det behöver inte alls vara en valp men jag tänker att det borde vara en tik.
Jag tänker att uttrycket är viktigt.

Mycket viktigt.
Jag tänker också att det inte måste vara en, kanske två-tre går bra.
Utöver min hundlängtan så önskar jag påföra en bil på listan.
Helst en vit, men en svart går också bra.
Eller en färg i mitten på skalan, typ grå.
Viktigt att den har dragkrok och AC, finns det motorvärmare så är det ett stort plus under huven.
Så, det var väl allt. Förutom allt det där vanliga som hälsa, ny cykel och fred på jorden. Såklart!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En förvirrad tjej:

Blygsamt! ;P Hoppas du får allt du önskar dig! Puss

Svar: Ha ha ha, tänkte att jag skulle ta i ordentligt den här gången 😄 Kram på dig ❤️
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :