Mamma fyllde 70 år

publicerat i Allmänt;
Så kom den helgen när mamma skulle firas.
Det var lite oklart om/hur/när eftersom mamma varit väldigt krasslig men eftersom hon kände sig piggare och vi alla bokat av hela helgen så körde vi på.
Ett barn med sambo kom upp redan torsdag kväll. Så efter vi skickat barnet till skolan och rastat hundarna i snön så åkte vi till gymmet. Benböj, vader osv..
Stora hungern slog in efter gymmet och vi festade loss på Indiskt.
Sen blev det dusch och lite fix inför mingel på fredag kväll.
Kolla vilken himla fin 70-åring 😍💗.
Syster fixade pizza-slice med tillbehör och en massa bubbel till det.
Lördagen började också med en hundpromenad, nu var alla (våra) hundar samlade. Tre av dom njöööt av all den fina snön. Den fjärde var rätt missnöjd.
Men förmiddagen bjöd på underbart vinterväder.
Vi hade bokat bord  för 16 personer på Månses, supermysigt ordnat!
Vacker miljö!
Supergod mat.
Pappa och mamma 💕.
Alla vi syskon.
Som kvällsvickning hade storebror med sig egenfiskade chili-kokta kräftor och till det blev det en massa ost och bröd och kex och... 
När jag fyller 70 vill jag också ha ett tvådagars firande, så galet mysigt.
Storebror med sin yngsta, mina båda stora barn med respektive och junioren, alla klämde vi in oss hemma hos mig. Resten bodde hos mamma och pappa.
Första ljuset tände vi i bästa sällskap.
Nu närmar sig jul med stadig fart och barnen kommer hem i omgångar. Nästan alla klappar är färdiga och jag har inte hämtat någon gran än... men det ordnar sig...

Kommentera inlägget här :