Alla kan gymma och Trolska Skogen

publicerat i Semester, Träna;
Alla dagar när en får följa med till gymmet är bra dagar. Den här gången fick junioren också vara med och hon tyckte det var kul!
Några lyfter lätt (jag) och andra lyfter tungt (inte jag).
Jag fick prova bänkpress.
För mig handlade det om att hitta balansen med lätta vikter.
Skönt att kunna få bra hjälp där inne, kan inte tänka mig hur det skulle se ut om en "sån som jag" klev in på ett gym och chansade mig fram lite... huuuga!!
 
Det blev  Trolska Skogen i år igen. 
En perfekt dagsutflykt med familjen, till och med hunden fick följa med. Hon blev kallad ekorre hela dagen.
Nytt äventyr och nya miljöer. En av favoriterna i år var Tandfen, riktigt skön karaktär.
Inne hos trollen lagades mat.
Mot slutet av äventyret stod det en tron och jag sa åt barnet att sätta sig så jag fick ta en bild. Tänkte att det skulle bli fint.
Knäppte av en bild och sen kom en tjutande Citrona från vänsterflanken och bannade barnet. Tagen på bar gärning OCH flyende fot. Tror visst att några av barnen hoppade till av förskräckelse. 
Trevligt besök som vanligt, gott fika, lagom väder och ett fint äventyr.
Tjingeling 

Kommentera inlägget här :