Ett ickebeslut

publicerat i Allmänt;
Alltså, jag har svårt att bestämma mig ibland.
Ena stunden jätteenkelt och "nu kör jag" för att nästa stund fundera på vad som är nytta och vad som är nöje. Behöver jag verkligen den här? 
Det finns tre saker jag väger mot varandra, just nu alltså.
1. En ny lösning för duschen. Den (hittills) bästa idén är en "enväggsdusch" och skulle innebära lite mer utrymme att röra sig på och att fönstret kan sitta kvar där det är utan att bli dränkt.
2. En större soffa. Jag tänkte att behovet av en större soffa minskar ju färre vi blir i hushållet, men riktigt så enkelt blev det inte. När vi alla ses så behövs det där utrymmet plus att fåtöljen tar onödigt mycket plats så den måste bort.
3. En cykel. En racer förslagsvis. Det skulle vara riktigt kul att ha en landsvägscykel också, här är jag helt på det klara med att det är nöje, baaaara nöje... men det är precis därför den är med på listan... En ska inte bortse från nöje.
 
Så kan jag stå ut med en trång ranglig duschkabin ett tag till, nja tveksamt...
Visst, några kan sitta på fotpallen framför TV:n, mattan är rätt mjuk och det är rätt sällan v tittar på film.
Jag har ju en MTB, dock är den rätt trött i växlarna så en ny sån kommer också att behövas... men den är väldigt snygg den där rääsern...
(och jag har redan hittat skor)
Så, det verkar inte som jag närmar mig nåt form av beslut...
Men en annan kul grej är att jag har både AW och fest på G, bara en sån sak ;)

Kommentera inlägget här :