Lite backar också

publicerat i Löpning;
Att jag tränar med världens bästa sällskap är sen gammalt.
Inte ett pass är det andra likt, springa uppför, utför, fort, långt, tekniskt eller i extra vackra omgivningar... det finns nåt för alla smaker och årstider.
Träningen ska vara en fristad, ett lufthål och en hävstång som lyfter tyngden på axlarna när det behövs. Eller stärker och bygger. Vilket som.

En varm söndag morgon i juli sprang jag asjobbiga backintervaller med mina M&M. Min Malin är duktig på att plocka ihop en dynamisk uppvärmning för att väcka kroppen, lagom många backar och sen stretcha igenom kroppen efteråt. På bilden nedan får ungen hjälp med höftböjarna (medan jag pillar med telefonen och gör några böjar).

En söndag som börjar med att leka i naturen kan inte gå fel ♥

Kommentera inlägget här :