Fredagsfys

publicerat i Träna;
Simträningen i onsdags gick... bättre än sist, tyvärr en massa kramp som fortfarande gör ont men jag tror jag har en förklaring. Jag fryser i vattnet och då står jag på tå för att komma upp lite, vem som helst som provar stå på tå och varvar det med bensparkar kommer få ont. Prova vetja ;) Så jag ska försöka slappna av mer och ha högre intensitet för att hålla mig varm.

Jag följde med ett "fredagsfys-gäng" på en löptur efter jobbet idag. Innan kände jag mig stark och lite modig.
Jag fick hänga på deras vanliga runda som bjöd på is, snö, backar och grusvägar.
Tempot var okej, men jag kunde nog inte springa så mycket fortare just nu. Efteråt var jag nöjd och åkte hem istället för att basta. Fredagsstädningen och rostbiffen väntade ju.

Nu blir det ett glas rött och lite lakrits, simträning i morgon och vi ska hänga på låset!

Kommentera inlägget här :