WhatsApp

publicerat i Allmänt;
De flesta i min familj använder WhatsApp.
 Superpraktisk sms/mms tjänst som skickar bilder och video i högre kvalité än iMessage. En av alla praktiska funktioner är gruppmeddelanden. Vi har en grupp för familjen där vi delar bilder och videosnuttar med varandra. Kul att kunna visa sin vardag trots att vi bor en bit ifrån varandra.
 
I torsdags började det med ett enkelt
"-Vad gör ni alla familjisar?".
Jag ska inte besvära er med all text utan visa på variationen på vad vi alla gjorde vid ungefär samma tidpunkt en helt vanlig torsdag kväll (det var också några bildlösa inlägg som handlade om blödande tår och AIK resultat).
 
Thékopp på badkarskanten.
 
Jag handlade på coop.
 
Storebror satt i soffan med sin fru.
 
Lillesyster 1 hämtade på träning.
 
Lillesyster 2 tränade (och gav mig dåligt samvete)
 
Lillesyster 1 "lagade mat" till barnet.
 
Medan mitt coop-besök var nästan klart.
Och så fortsätter det... jag tycker det är skitkul och skrattar ofta åt mina syskons humor.
 
 
 
Extra roligt är det när syster 1 lägger ut bilder på nygräddade bullar.
Och syster 2 svarar "Guns or buns?"
 
Så jag återkommer med mitt svar, för jag har gått med i ett träningsprogram, ett som jag verkligen tror på. Men det kräver ett eget inlägg.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Luiza:

Wow. Jag blir verkligen nyfiken.
Hoppas du lägger upp ett inlägg om det snart.
Kramar

Kommentera inlägget här :