Äntligen fredag!

publicerat i Allmänt;
Känns skönt i kroppen att det är fredag, det var lite trögt att kliva upp, särskilt när jag såg den tjocka dimman *suck*. Underbart att kunna snurra över på mage och vinkla upp persiennerna.

I vilket fall blir det snart helg och med det en massa vila och god mat. Storan sitter just nu i mormor och morfars bil på väg ner mot Lidköping, dom ska hälsa på syster ♥! Jag blir ganska avundsjuk, jag och lillan...
Skönt med ett avbrott för stora tösen, hon har massor med skolarbete att göra och snart åker hon till Tyskland med tyskagruppen, inte många skoldagar kvar på det här läsåret!
 

Det verkar inte bli någon rockfest i morgon, det lutar åt tipsextra och O'learys istället, fine by me! Ge mig mat, trevligt sällskap och underhållning så är jag nöjd.


Fridens!

Kommentera inlägget här :