Regn.. spöregn! Vårregn?

publicerat i Allmänt;
Hoppsan.. vilken underbar upplevelse.. trött och nyvaken nakenhund i kombination med latast och frusnast ute i regnet, det blev en kort promenad kan jag lova!
Han har faktiskt fått ligga i fotänden på sängen medan jag tittade på Private Practice *hmmm*... det är knappt katterna får komma in i sovrummet.
Men han saknar sin matte och MÅSTE skämmas bort annars blir han frusen och ledsen, på riktigt... Borde egentligen förbjuda syster att flytta till Malmö/Lund... det enda stället jag avskyr mer än Malmö är Edsbyn... för där bor den där knasiga jesus-h***n, som bytte efternamn för hon skäms för sitt ursprung... hemska tanke! Jag citerar tonåringen "I'ts a Öberg thing"...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Vad snäll du är mot min lilla prins, det är uppskattat;)!

Kommentera inlägget här :