Inspiration

publicerat i vårt hus;
För mig brukar det fungera att önska och dagdrömma fram ett resultat.
Så när jag har en lucka för inspiration så kör jag järnet på inredning.
Håll i er.
Tapeter till sovrummen. jag tänker ljust till barnet och mörkt till oss.

Det blir heltäckande matta till henne.
Se det som en muta, om det fungerar.
Så otroligt vilsam.

Det blir inte heltäckande till oss.
Se det som en kostnadsbesparing, eller så blir det en...
Guldstänken syns inte, men finns där.
Posters, så galet fina posters... men det blir inga såna förrän vi kommit in i huset.
För först och främst ska alla "Eviga" upp på väggarna, och jag har tingat på ytterligare en.
Motvinden... hur tar du din motvind?
 
Jag sålde matsalsbordet och stolarna, det tog 3 timmar så var dom hämtade. 
Thomas har ett lika bord fast med iläggsskiva så nu behövs bara stolar.
Stolar är svårt... 
Sen vill jag gärna ha den fåtöljen.
Kommer troligen bara ligga kläder på den men det gör inget.
Men nedan lampa har jag redan köpt och hunnit terrorisera mitt ex om dimmer för LED och ljuskällor.. sånt är viktigt. Mysig belysning och mjuka färger.

Sen finns det en byrå/klädhängare på Ikea som jag vill ha i gästrummen, men det får vänta till väggen är byggd.

Tanken är att få in en 140 säng och en 160 säng i vardera rum.
Dusch, toalett och bastu alldeles utanför. Groventre och gillestuga...

End of inspo...
 

Taggar: sovrum, tapet;

Kommentera inlägget här :