Tips från helgens sjukstuga

publicerat i Filmtips;
Jag spenderar inte så mycket vardagstid framför TV:n, gillar inte att anpassa mig efter sändningstider. Så det blir en del play-tjänster. I helgen hade jag massor av TV-tid och såg en del bra och en del sämre film/serie.
Jag har två tips som inte alls kommer passa alla eftersom min smak är ganska smal på film och serier.
Först är det en serie på Netflix som heter Sisters och handlar om en fertilitetsläkare som använd sitt eget "material" under många år. Hittills är den bra!
Sen kollade jag på Tully som handlar om olika sidor av föräldraskap, mer än så vill jag inte skriva.
Annars brukar mesta film-tiden gå åt till att kika på trailers, kolla betyg på Imdb (mellan 6,5 och 8,5 är bra) och leta favoritskådisar... Så när en väl hittar en film så är det läggdags och chipsen är slut.
Klart slut!
 

Kommentera inlägget här :