Mellanvecka

publicerat i Allmänt, Träna;
Jag brukar ha tre veckors semester när fabriken är stängd, sen jobbar jag en vecka innan min fjärde och sista vecka. 
Skönt att kunna ge junioren lite längre sommarlov på det viset.
Min mellanvecka bestod av gym med lillesyster och svåger.
Massa marklyft och handstående.
Svinstarka baby-sis!
Sen testade jag armgång, gjorde det felfritt en gång i tiden på Hofors AR men det är fyra år (och några kilon) sen. Sweet memories, min allra första Multisporttävling. Hade haft cykel i typ två månader och cyklat med clips tre gånger, ändå vågade P-E ta med mig ut på 7 timmars äventyr. Vi var modiga båda två.
De här pinnarna var mycket smalare så det gjorde så himla ont i händerna.
Men jag fick fina tips på tekniken. Dessutom fick jag beröm för mina marklyft. Nice ♥
Vovven och jag tog oss en löptur dagen efter, det var ju ändå raceweek och jag kände mig lite krasslig och under isen. Var tvungen att testa kroppen lite för att se om känslan var äkta eller latmask. Det var mest latmask och ytte-pytte stress.
Samma kväll var jag bjuden på Albertina, en date liksom.
Rågbröd med ärthummus direkt från Foodtrucken medan vi väntade på bord.
En alkoholfri pale ale, sååå gott till fisken.
Hälsinge special med rökt röding och bräckt gravad lax.
Färgerna!
Foodtrucken hade stängt när vi gick därifrån, vi var nästan sist.
Väldigt trevlig kväll med väldigt god mat och härligt sällskap.
Fredagen bestod av att packa ihop alla Swimrun-grejer inför Skärgårdsutmaningen. 
Skulle egentligen klippa gräset men klipparen skar ihop.
Klippon blev 30 år gammal, RIP.
 

Kommentera inlägget här :