Soma Move och feeling

publicerat i Simning, Soma;
Tisdagssoman gick bra, välbehövligt som vanligt och jag önskar att jag kunde gå 2 pass/vecka men tiden räcker inte till allt jag vill göra, tyvärr.
Hade en puls på 45 som lägst under Soma Mind, avslappnad tror ni?

Rolling bridge ur release 9, jag har lite dålig kroppsuppfattning men en ska känna sig vacker så ramlar resten på plats, sägs det. Jag tror jag måste hålla med, snart.

Det går bättre åt ena hållet.

Så här ska det se ut (egentligen):
 
Onsdag morgon, vaknar till den här synen, det är tydligen hans "hunger face".
Nåt jag missat under tre år, tydligen. Feeeed meee human!
På vägen in till simträningen kör jag den här låten med Ayla, såg henne som hastigast när jag zappade förbi "Lyckliga gatan", del två. Hennes röst fastnade så jag var tvungen att kolla upp vad hon gjort tidigare. Boom är bra på många vis, gunget, budskapet... LOVE IT!

Alltså, jag känner i kroppen, det rätta sättet lyssna på den låten med ett sånt oversize vinglas i handen, dansande (nåja) barfota i linnebyxor och en mjuk sensommarsol i ryggen.
I alla fulla fall, jag har beställt ett par blå linnebyxor och simträningen gick så där bra som förr.

Passet?
4x100 insim
4x100 platta
4x100 dolme
4x100 paddlar
4x100 paddlar/dolme
4x100 ss (f3?)
1x100 avbad
Ordning och reda... hatkärlek till dolme.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vilken sötnos i sängen! :)

Svar: Han är en riktig raring :)
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :