Det blir lite hallå

publicerat i Allmänt;
Det har varit en vecka med skön träning.

Simning med gruppen i måndags och onsdags.
Löpning och ett styrkepass på tisdagen, helt utan tidspress, vansinnigt skönt att kunna köra på med sånt jag tycker är kul. 

Klockan kan visa pulskurvan i realtid, här har jag kört benböj utan vikt ;) topparna innan var med vikt och utfallssteg direkt efteråt. Det går att pressa sig i "hemmagymmet" också.

Igår åkte jag in till orienteringsklubben.
Körde reflexbanan med, bland annat, de här sköna damerna.

Vilken skillnad det gör att få umgås med glada positiva människor. Det kan lyfta vilken dag som helst. Ut på tur - aldrig sur. Jag avslutade träningen med 4 backintervaller och bastu, perfekt!
Just nu laddar jag lite inför kvällens galej, lyssnar på lagom "fartiga" låtar och ser fram emot att få fuldansa lite hemma innan jag sticker iväg. Det kanske blir lockar i håret och klänning, det blir definitivt min barndomsvän och alkoholhaltiga drycker... härlig blandning kan jag tycka.
 
Skratta högt och prata fort, dansa fast vi inte kan och sjunga falskt, äta kall mat på en papptallrik och dricka ur en plastmugg. Allt det där kan vara bättre än en bal på slottet i rätt sällskap.
 
Laters!

Kommentera inlägget här :