Ännu en helg passerad

publicerat i Löpning, Simning, Swimrun, Träna;
I fredags hämtade jag våra nya klubbtröjor, merinoull alltså, underbart skönt!

Sen skruvade jag Ikeamöbler tillsammans med rosé och kakor, det är lite så jag njuter av en fredag.

Igår blev det simning och det är ALLTID första 1000 som känns slingriga och svajiga, sen ramlar det på lite och det känns toppen med paddlarna. Är uppe i 800 meter/träning med dom och det får duga.

Idag blev det terräng med min teammate och vi känner oss alltid starka och upplyfta efter våra gemensamma löpträningar, sjukt skönt att känna sig fräsch efter 13 km lera och skog. Känns lovande.

Hon är grym på att chansa på vägvalen, det blir liksom aldrig tråkigt när man väljer stigar man inte känner igen. När hon dessutom körde fartlek genom lera och snårig skog då skrattade jag så jag nästan tappade andan. Ni vet när skrattet kommer från magen, så kändes det.

På väg hem provade jag drickkvarg, den var oväntat god.

Jag ger nya tröjan 5+ i betyg, ull är världsbäst så den här kommer bli sommarens favvo.


Morsdag är det ju också, vi fick tårta och fruktsallad. Riktigt gott och läskande efter köttbullelunchen. 

Själv fick jag en snygg lövkorg, som just nu bor i vardagsrummet och har fått filtar i sig. Den kan vara för fin för att ta ut... tror jag.

Nej, nu gör jag som katten snart, kurar ihop mig framför en film.

Kommentera inlägget här :