Världsbäst

publicerat i Baka & Laga mat, Träna;
Bussresan ner tog 4 timmar, men det gick bra ändå. Jag lyssnade på Maratonpodden, musik och åt lite godis.
När jag kom fram blev det älgfärsbiffar med ugnsbakad rödbeta och sallad. Maten hann jag inte fota, var alldeles för hungrig. Men efterrätten dokumenterade jag, praliner och geléhallon från Ejes!
Vi avrundade kvällen med ett glas rött, dusch och Grey's Anatomy. Skönt att vara framme :)

Morgonen startade med gröt och färskpressad juice på morot, rödbeta, citron, äpple och färsk gurkmeja.
Sen gick vi (i snöslasket) till gymmet där vi körde nåt 21-14-7 upplägg, jobbigt såklart, men kul. Mina muskler är mest för syns skull medan syster faktiskt är jäkligt stark.
Kan. Inte. Vara. Normal. 

Sen fortsatte vi till div affärer men sparade den bästa till sist. Ejes!


Alltså, det finns föööör mycket gott.
Nu har vi precis ätit (alldeles för mycket) tacos och slappar en stund inför kvällens äventyr.
Vi saknar resten av syskonen <3 vi slappar lite åt er med.

Kommentera inlägget här :