Valborg

publicerat i Allmänt, Träna;
Solnedgången från måndagens intervaller och löpstyrka ute på Granskärs våtmark, vi sprang 3x1,7 km i tre olika pulszoner. Min puls började stiga under andra halvan på andra intervallen så den sista blev ASJOBBIG. Men som vanligt sjunker den snabbt och sen känns det okej igen.

Tisdagens simning blev intensiv, jag kom in till badet strax efter 20 (vill inte missa så mycket tid hemma) och 21:15 ska bassängen vara tom... så ännu en gång stängde vi stället efter 1100 meter blandad frisim.
 
Idag är det Valborgsmässoafton och vi har inga planer alls, jag köpte lite smågodis på lunchen och kanske vi åker ner till kasen och äter en korv till kvällsfika. Vi får se.
I vilket fall vilar jag idag, lite motvilligt, förra veckan fick jag till hela fyra simpass och två löpning. Mina armar, skuldror och rygg gillar simningen i alla fall, det syns!
 
Nu, kaffe!!

Kommentera inlägget här :