Nyårsafton i några collage

publicerat i Allmänt;

Började dagen med en sovmorgon till 07.
Tog en promenad runt lunch för att lillan skulle sova men som ni ser på bilden så gick det "så där".
Hon somnade senare i bilen istället.
Jag passade på att locka håret, det gick också "så där", det blev uppsatt.

 

Vi var bjudna på nyårsmiddag hemma hos min mormor och morfar, fast vi åt hemma hos mor och far istället. Ganska lämpligt med lillan eftersom hon vet var allt finns.

Allt mat var underbar, särskilt älgfilén, så himla mör och god! Tårta till efterrätt och glass till lillan, med en massa strössel... såklart.

De stora tjejerna är ute på äventyr i nyårsnatten så det är lillan och jag ikväll.. och hon har liksom somnat nu så jag kör en liten runda på internet och sen knyter jag mig. Gissar på att det nya året börjar ganska tidigt i morgon.

Kommentera inlägget här :