Tallrikshylla

publicerat i Huset;
Jag vill ha en smal tallrikshylla i köket, hade en jättefin i lägenheten men den var alldeles för stor för köket i huset så lillesyster fick ta den.

Den här väggsnutten är den enda som man kan sätta upp saker på i köket, mitt emellan spaljen mot hallen och köksfönstret. Smalt...

Precis när jag tog bilden så hade jag börjat riva tapeterna...  men det tar tid att bli klar för jag vill använda oljefärg till fönstren i köket och då kan ju inte bebis vara hemma på flera timmar. Men EN strykning till så är det dax för tapeter!

I vilket fall, hos Ofelias Hus finns det en smal hylla som skulle passa utmärkt.

Den är lite dyr bara, särskilt som jag faktiskt skulle kunna snickra en hylla själv... när jag får lust att göra det... Sticksåg, plugg, skruv och v-slip... men orka...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av e:

Jo orka - tänk va stolt du ska vara när du berättar om den, sen kan den gå i arv till dina döttrar när de flyttar hemifrån.

Kommentera inlägget här :