December -21 fram till Jul

publicerat i Allmänt, Träna;
Tänka sig, december började med att jag fick en paketkalender av honom.
Suröl blandade med nagellack, ansiktmasker och div bra saker...
Jag köpte en whiskykalender åt honom.
Jättefin och 50% var min smak och 50 hans.
Jag och junioren bakade saffransbröd som blev superfula men riktigt goda, det går tydligen att kombinera smak med utseende...
Stort grej, min bror fick medalj, gränslöst stolt över honom.
Läs här
Årets enda julkort kom från yngsta syster, helt underbart.
Han köpte dubbskor så vi kan springa tillsammans i vinter.
Jag hade också kunnat tänka mig IcaBugs igen, klart superbra skor.
Saffransscones blev det en del av.
Gott, mysigt och juligt.
Jag och junioren var på Ikea, OBS, det var inte vi som gjorde det.
Handlade förvaring åt henne.
Vi relationstestade med montering av möbler.
Det gick bra, inte osams och byrån blev snygg!
Julbord med jobbet, Albertina i år, väldigt glest bland gästerna.
Vilket var bra.
En vacker fredag eftermiddag veckan innan jul.
Vi åkte till Uppsala för att hämta upp hunden och fortsatte ner till Örebro för att låna ut henne på prov. Hon ska bo på hästgård och sova i fotändan, hon ska inte behöva åka bil varje dag 5 dagar i veckan ♥. Tungt, såklart, men det känns som det blir bra.
Han fick ansvaret för graninköpet så 2021 hade vi en stor och snygg.
Fick nästan tvinga barnet att klä granen och göra pepparkakshus.
Ska det vara så redan nu? Stopp med växandet tycker jag.
Kämpar på med bänkpress, låga vikter och många repetitioner.
Trök men tydligen bra.
Stugan blev uppvärmd, städad och bäddad.
Sen kom barnen hem för julfirande...
ÄLSKAR långa helger med familjen ♥.
Undrar om han egentligen visste var det innebar att få stora familjen på köpet?
Alla hundar, respektive och framförallt en massa kärlek, inklämt på 101 + 18 kvm.
Uppesittarkvällen blev det traditionsenlig bicepsmätning, armbrytning och en chairchallange.
Jag har passerats av alla vuxna barn och snart slår junioren mig i armbrytning.
Men det hindrar inte mig från att prova.
Kanske jag har en bra dag och dom en dålig?
Julafton och Nyår tar vi sen, en annan dag.
JANUARI kommer bli ett nöje att skriva om.

Taggar: Jul;

Kommentera inlägget här :