Grattis till mig!

publicerat i Barnen, MTB, Träna;
Jag behövde inte vänta särskilt länge med att ta beslut om cykeln. Priset sänktes och jag gjorde en snabb överläggning med mig själv, det går alltid att sälja den till våren om jag inte gillar landsväg. Så i morgon åker jag och hämtar lite kolfiber. Grattis till mig!
Sen har vi ett grattis till yngsta som numera har en ståtlig glugg.
Här visad genom ett fint snapchat-filter. Stora tjejen.

Nästa grattis går till äldsta som mönstrat och inom några dagar får ett definitivt besked om var i landet hon hamnar. Såååå spännande, starka tjejer har jag minsann!
Snart kommer mellanbarnet hem, hon har varit på Flygvapenövning och har lite ledig tid att ta ut. Förhoppningsvis ska vi hinna träna och umgås lite.
 
Själv funderar jag på att köpa det här linnet.

Eller som jag förklarade för en av våra leverantörer som frågade om jag "träffat nån"
Jag vet inte vad jag ska göra med en pojkvän, vad äter dom, vad gillar dom att göra, när ska dom sova och var ställer man av dom när en har annat att pyssla med. Garderoben? Frågeställaren skrattade hela vägen ut... 

Taggar: cykla;

Kommentera inlägget här :