Gott och blandat

publicerat i Cykla MTB, Löpning;
Tja, första arbetsveckan gick ju fort, Jobba på dagarna och träna lite på kvällarna. På nedan bild är vi ute och trampar grusväg plus lite tekniskt i uppförbacke. Bästa slingan runt knuten.
Jag körde små skyltar i lasern...
... och i produktionen gjordes det stooora skyltar...
På fredagen efter jobbet handlade jag hängrännor, plåtar och en planka på byggvaruhuset. Allt tryggt fastsurrat (och tejpat) av MOI!
På lördagen var det dags för ett lite längre löppass och P-E fick vara guide. Essie var med för första gången och skötte sig alldeles utmärkt. Perfekt väder och fina stigar.
Min önskan var 90 minuter terränglöpning och klockan stoppades några sekunder efter det. Sån precision.
Sen blev det söndag igen och den där juvelen kom hem, bara två dagar kvar till skolan börjar. Så himla spännande. 
Veckan efter gjorde vi en utflykt till Skatön och på söndagen körde P-E och jag Tröskenrännet tillsammans, mer om det sen.
Nu ska jag handla knäckebröd och ta en alvedon mot huvudvärken. 

Kommentera inlägget här :