Mer gym och en kväll ute

publicerat i Allmänt, Träna;
När yngsta lillesyster kom hem under semestern så passade vi på besöka gymmet. Både hon och sambon är väldigt duktiga så jag fick precis hur mycket hjälp som helst. Så kul att få nöta på marklyft igen, såg inga trötta miner när det var tvunget att ta av vikter så fort det var min tur. Fler än jag som har tålamod alltså.
Träningen har inte hänt om en inte tar en selfie i spegel. Sen frågade nån om telefonen var tung, men faktiskt inte, jag ser ut så där efter att ha använt min kropp.
Killarna fick hålla sig på sin kant, annars hade det tagit väääldigt lång tid att rodda om vikter för fem personer.
Efter jag fått lyfta en tom stång, barfota, jättemånga gånger pga av sämre teknik så körde vi 10x10 lyft. Fick fan valkar i händerna.
Efter dusch och piff så var det dags för grillat hemma hos mamma och pappa, alltid så galet gott. Den här sommaren har dom kämpat på utan ett riktigt kök så disk i handfatet och mat på kokplatta har varit vardag för dom. Starkt jobbat!
Men det tar inte bort något från smaken, den saken är säker.
Pappas grillat är liksom extra allt i smak.
Eftersom alla ville bubbla så fick alla cykla. En racer och tre MTB. Praktiskt med kjol för min del, den fångade alla flygfän som ett svart hål ungefär.
Äldsta var för snabb för kameran.
Sen for lillesyster hemåt Stockholm och tog föräldrarna med sig ner för en snabbvisit.
Jag fortsatte min semester med lite morgonlöpning.
Trappade ner från t SPF 50 till SPF30 på Ljusnebadet.
Rastade hund och plockade solmogna hallon.
Sen svidade jag om, lämnade hunden till barnet och hennes far och fortsatte in mot självaste staden för galej.
Där väntade det där braiga bubbelsällskapet med vattenmelon och ett gott skratt. Självklart varvat med analytiska tankar och någon uppmaning om "sharing is caring". Hur som, alltid lika härligt att umgås med!!
Den kvällen avslutade vi med äggröra, bacon och korv hos en vän till en vän. Taxin sladdade in på gården vid 04.30, bara en sån sak. När var jag uppe så sent sist?
Lördagen swishade förbi snabbt med mat och åskväder men på söndagen fick jag med mig äldsta ut på stigarna längs Ljusnan.
Hunden badade frivilligt.
Det där är liksom livet. Till fots i naturen med någon som ser samma saker.
Ungefär samtidigt så spenderar ynglingarna kvalitetstid på Vänerns vågor, dom är såååå fina båda två.
Dagen efter får jag fortsätta med nästa gång, Lidköping kräver ett helt eget inlägg såklart. Bästa veckan på hela semestern ♥😍

Kommentera inlägget här :