Bubbel och Bodyflight

publicerat i Allmänt, Barnen;
I helgen hade vi vår planerade syskonträff och ALLA var med. Kors i taket och älsk på den!
Jag och bror på väg till lillasyster där vår andra syster anslutit sig.
Sen blev det lunch på Icha Icha - Mood.
Lätt godaste maten, särskilt tillsammans med ett glas bubbel.
Sen blev det lite lakritsshopping och ett besök på systembolaget, vi behövde mer bubbel inför kvällen.
Om en snabbar på händelserna lite så bytte vi om och åkte till Un Poco för att äta en god middag tillsammans. Gott blev det... vi tog avsmakningsmenyn och lät så här: "-uhmmm" och "-Mmmmhm".
Och dessert, pannacotta för min del. De andra tog friterad oreo.
Skönt att sitta tillsammans och ha ett ostört samtal, tiden gick så fort. Det här blir liksom limmet som håller ihop mig/oss sen. Jag kan inte vara tydlig nog med hur viktiga barnen och syskonen är för mig ♥.
Vi kom i säng och jag tror vi alla fick en god natts sömn. Vaknade av att det började ramla in meddelanden i familjegruppen på WhatsApp, trots att det inte hördes ett ljud eller syntes en rörelse så var alla vakna och drog sig i sängvärmen. till nån stjärna satte på kaffe. Sen blev det frukost.
Packade ihop alla grejer och åkte ut till Bromma för Bodyflight, anledningen till att vi sågs var ju för att ge syster sin 40-årspresent. Gå in på hemsidan för att se videos och fler bilder. GALET kul! Perfekt present och gruppaktivitet. Här flyger jag:
Sen fick vi skynda oss iväg eftersom pappa var krasslig, livets ytterligheter ♥
Från galet kul med mat, bubbel och skoj till en aldrig sinande flod av oro. En måste lära sig att hantera det, livet alltså.
Av olika anledningar blev jag hemma på måndagen, tog ev promenad i skogen med bror och hans söner. Byggde pilbåge.
Drack kaffe och åt korv.
Livet ska inte vara en rak linje, jag vet.
Men måste det vara så stooora variationer?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En förvirrad tjej:

Kram! <3

Svar: Kraaam ❤
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :