Min låt?

publicerat i Allmänt;
Jag roar mig med horoskop ibland och den här veckan ska jag, enl Veckorevyn, lyssna på den här låten.. som faktiskt är rätt cool! Oddsen på den?
Det är ändå lite intressant tycker jag och hittar jag inte det jag söker så finns det garanterat nåt horoskop som är annorlunda och passar mig bättre. Som man ropar får man svar.
Den här skrattade jag gott åt:
Så är det att bo med stjärntecknen och då speciellt följande
"Hemmatid är gyllene egentid för Vattumannen, och kanske det bästa hen vet är att få vara ensam hemma. Det är inte helt lätt att dela boende med en Vattuman, eftersom de ofta transformeras så fort de kommer innanför dörren till sitt hem. De går in i sin egen bubbla, gör sina egna grejer och låter sidor av sig själva komma fram som andra kanske inte skulle tro dem om. Vattumannen på hemmaplan har ofta intressen som att dansa naken, sträcktitta på någon tv-serie utan att röra sig på timmar, googla exakt allt de tänkt på under hela dagen, och tja… inte direkt städa."
Jag tror min familj (och närmaste vänner) nickar igenkännande... bortsett från det där med städandet. Jag städar för att slippa städa, är jag ensam hemma så blir det knappt stökigt.

Kommentera inlägget här :