Skön känsla!

publicerat i Simning, Träna;
Jag simmade i tisdags.
Helt planlöst lallade jag runt 2000 meter i bassängen och hade det mysigt (trots banbyt 2 gånger). Snittpuls på 137, lite benspark och en del paddlar. Lång bastu efteråt.
Precis så som jag vill ha det, just nu i alla fall. Bara jag får igång den här motorn så kommer nog suget efter hårdare simning tillbaka också. No worries!
Igår sprang jag före middagen, det gick inte alls fort men det var skönt och avstressande. Bra musik i lurarna och höstigt fint i mörkret, dessutom tog jag både långärmad merinoullströja OCH vintertights så det var riktigt gosigt.
Efteråt testade jag den där 8-minutersappen, den ÄR bra och jag känner igen rörelserna från Soma Move, behöver finslipa på utförandet bara.
Fick en bicepsbild skickad till mig mitt i stretchen, returnerade en direkt. Bra att ha en bild som påminner en om att använda vintern till att bygga inför sommaren. 
Idag vette sjutton vad som händer, skulle behöva simma men det skulle också vara kul att köra premiär med pannlampa... Svårt fall! Måste hitta på något i alla fall.
Hade sån skön feeling efter jag tränat igår... oslagbart, ge mig mer!

Kommentera inlägget här :