Rapporter från övning

publicerat i Allmänt, Barnen, Löpning;
Förra veckan var båda döttrarna ute i fält.

På helt olika ställen men med liknande resultat.

Så länge dom har kroppsdelarna kvar så får en vara nöjd eller?

Det verkar gå bra i alla fall, lite migrän på den ena men det gick över. Samma ena har hemresa till helgen så det ser jag fram emot.
Då ska hon få se hur stora bebis-fiskarna blivit... jag FÖRSÖKER att hålla dom vid liv. Fasligt vilken tid det kan ta med två akvarium.. olika mat ska dom ha också. Jag är inte direkt den vårdande typen..
 Själv har jag fått till lite träning, dels ett pass inne (grym träningsvärk) och sen ett kort löppass (grymt långsamt). Slöade dock efter jobbet så jag fick springa i mörker. Skitsamma, det går bra att tassa fram i gatubelysing också, med rätt musik och reflexer så.

Ingen risk att jag inte syns i alla fall.
 
Annars händer det inte mycket alls just nu. Planerar juniorens 6-årskalas, mamma och pappa kommer upp nästa vecka, barnen kommer hem och åker igen. Myser i soffan gör jag också, den ÄR verkligen så skön som den ser ut!
 
Typ så.
Inget nytt att rapportera helt enkelt.

Kommentera inlägget här :