Mer TV-tid!

publicerat i Filmtips, Tips;
Igår tänkte jag ta en promenad men somnade på soffan efter maten, och kaffet, sen blev jag kvar i ryggläge nästan hela kvällen (var tvungen att först hämta te och sen tandborsten).
Förmodligen välbehövligt eftersom jag somnade i vanlig tid utan problem... fast när jag tänker efter så har jag aldrig haft problem med själva insomnandet... det är mer tidpunkten när jag somnar som en kan ha åsikter om.
I vilket fall, jag har tittat färdigt på Grace and Frankie, det finns inte fler avsnitt. Men, ta-daaa, jag hittade raskt en ny serie jag blev förtjust i, DAMN YOU NETFLIX! You're the Worst
Det här är en tillspetsad variant av min humor, lättittat och roligt. Inte "ha ha-rolig" som The Big Bang Theory men nära på... ganska nära.
Ikväll tänker jag nog simma och basta, hoppas inte soffan har andra planer.

Kommentera inlägget här :