Vinter - för fan!

publicerat i Allmänt, Löpning;
Inte mycket har hänt sen sist.
Det är fan vinter här nu, hade säsongspremiär med dubbskorna i lördags. Tog två varv på elljusspåret medan äldsta var hemma och passade lillasyster.
Vi har haft en mysig långhelg tillsammans (äldsta hade permis med fri hemresa), badade i fredags (jag hann simma 2200 m medan barnen härjade), käkade pulled pork och fixade med akvariumet i lördags.
På söndag morgon såg det ut så här i min säng:
På frågan om hon inte tänker kliva upp snart (08:45) så får jag svaret:
-ALDRIG, du kan komma in med lunchen!
Jag förstår henne och surfar efter ett extra varm och extra tjockt vintertäcke.
 
Annars har jag uppdaterat min önskelista (fungerade inte så bra med bil och hund tydligen).
Kolla in den här ljushållaren från Inreda.com, det var kärlek vid första ögonkastet!
 
Sen skulle jag inte tacka nej till en sån här emaljmugg frå LanttoDesign, ääälskar den!
 

Kommentera inlägget här :