Måndag

publicerat i Allmänt;
Jag har egentligen inte så mycket emot måndagar.
Måndagar är början på något nytt, en hel vecka framför oss. Dessutom så har vi simträning på måndagar och jag har tänkt att hålla mig pigg och frisk ett tag framöver så då blir det en dag att längta till.

Och har jag bestämt så har jag.
Förutom att vara heltidsarbetande mamma och husägare så fick jag ihop två slaskiga löpturer under veckan som var. Den i lördags kändes mycket bättre än onsdagens, trots att jag hade mamma och pappas hund med... eller kanske tack vare...
Idag ska jag lämna tillbaka alla lånade glasögonbågar (tack medelåldern och gener), har två finalister.
Jättesvårt att bestämma, skulle helst välja båda. Jag har sett till att fråga många runt omkring mig. Kollegor, familj och såna vars åsikter räknas... Majoriteten säger mörka...
 
Nä, nu vill jag ha kaffe och kanske en liten kaka. Den här veckan bjuder på träning, adventspynt och avslutas med att mamma och pappas flyttlass kommer på söndag.
Sen måste vi fundera på julklappar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Per-Erik:

Jag håller med majoriteten jag :)

Svar: :) Nu är det beställt och klart 😊
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :