Den bästa tiden...

publicerat i Barnen;
Förra veckan var mamma och pappa på besök. Vi passade på att ta några cykelpromenader och utforska vad som finns runt knuten, mamma och pappas pudel Stella gillar verkligen stenar och höjder. Nån gång i livet vill jag ha en hund...

På onsdagen kunde junioren vara ledig och här nedan står hon i fönstret och vinkar, sen hade hon tydligen plockat fram frukost åt alla. Underbara 5-åring ♥

Efter att mamma och pappa åkt hem på torsdag kväll blev jag rastlös av allt vilande och "mutade" barnet med att mata fiskarna från bron, hon pinnar på bra med sin oväxlade 16" och när jag puttar henne i de brantaste backarna så tänker jag att det är bra träning.

Fin utsikt medan vi kastar bröd i vattnet.

Helgen fylldes med trädgårdsarbete, det känns som nån kastat en hink med grönt över landskapet. Just nu är den bästa tiden. Vi hann med fika på stan och handla lite lördagsgodis också. Lördagsmiddagen fick bli pizza...

... och rabarberpaj.

Sen avslutade jag helgen med goa vänner i löpspåret, fem backintervaller satte punkt för den träningen. Så JÄKLA skönt!

Den här veckan börjar jag med att simma utomhus för första gången i år och kommer avsluta med firandet av en nybliven 20-åring... snart har jag inga tonåringar... på ett tag i alla fall.

Kommentera inlägget här :