Ja jäklar!

publicerat i
Tiden går fort när en har kul, eller är ganska upptagen.

Förra måndagen blev det simning, fick med mig tonåringen också. Vi körde rätt mycket fenor och jag kortade av passet lite. Kände mig ganska frisk men tänkte att jag inte behövde ta i så himla mycket.

Tisdag, Soma Move och Mind. Det var några veckor sen sist och det kändes i benen kan jag lova, det är sällan jag får träningsvärk men just Soma aktiverar en massa glömda muskelfibrer.

Sen hoppar vi fram till fredagen, granntjejen kom över och passade junioren så jag fick lufta benen efter TVÅ veckors uppehåll. Det kändes på flåset kan jag meddela.

Direkt efter jag duschat och gett barnet mat så åkte vi till Gävle för att se på hockey, spännande och bra match, nästa omgång spelas den här veckan och det vore ju toppen att kunna åka ner... vi får se...

Det här blev lunch på lördagen, barnet önskade våfflor med glass och jag kompromissade ner det till våfflor med keso och äppelmos. Oväntat mumsigt!

Lördag kväll, Mello med barnet som spontandansade till Kinzunguzungu och min favoritlåt vann. Det firade jag med av lördagsgodiset och en film.

Söndag morgon, blåbärsgröt och ägg. 

Resten av söndagen spenderades med att jaga påskris...

...pyssla med filt och lim..

.. riktigt kul att klippa och klistra..

... det blev girlanger också...

Hej och hå, nu kan påsken komma tycker jag.

Sist av allt på söndagen sprang jag en sväng, höll mig på en nivå där det kändes bra. En nivå där det gick riktigt långsamt men det får vara så nu, tills vidare.

Nu är det måndag igen och vi har precis fått igång alla maskiner på jobbet. Det har varit byggkaos ett tag men det börjar reda upp sig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En förvirrad tjej:

Fin tjej på sista bilden!💖

Svar: Du är en fin tjej 💖 kom förbi här när du är hemma!
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :