Vi lever - det är sommar

publicerat i Träna;
Ja, inte är det lätt alla gånger. Men jag får nästan ihop den träningen jag vill och nästan på planerade dagar också... i fredags sprang jag, det kändes inte alls bra.

Då kändes vattenballonger...

... utelek...

...grill-öl...

... och mat, mycket bättre!

När jag vaknade på söndag morgon så hade jag några nya ragg i sängen, men när jag vaknat till så insåg jag att jag kände allihopa sedan tidigare.

Mot kvällningen fick jag springa med bästa sällskapet i fint väder, sen avslutade vi med ett varv simning i Färsjön. Den här gången gick det bra.

Måndagen bestod av 30 km MTB. 

7 km paddling (mestadels teknik) och sen avslutade cykling hem 16 km.

Det blev hämt-pizza och massor med vaniljglass efteråt... skönt trött men otroligt svårt att hålla sig sovande inatt...
Nu ska vi sy ihop säcken till lördagens äventyr i Örebro, en sprint, galet... helt galet.

Kommentera inlägget här :