Semester

publicerat i Semester;
Nu är det semester och snart har första veckan passerat (i raketfart).
Vansbro gick okej, kapade nästan 5 minuter från förra året men är inte riktigt nöjd. Starten och första 1500 kan gå bättre, måste bara lära mig att tagga igång på egen hand. Nya tag en annan gång, inte nödvändigtvis nästa år... Vi hade ett dygn med massor av klubbkamrater, grillat, många skratt, kanelbullekladdkaka och övernattning på luftmadrass med 9 andra... som ett stort vuxenkollo. Riktigt roligt!

Här är en bild från träningen innan Vansbro, vi hade lite feeling i vattnet och äldsta var där med kameran.

Jag önskar att jag hade sån känsla från början av säsongen också, det skulle vara lite enklare så.
 
Torsdagen innan Vansbro var det Hälsingetrailen och jag valde 13 km som förra året. Vi var flera som sprang ihop och det är lite mer upplevelse än tävling då. En skön kväll i skogen helt enkelt.
Med korv och kaffe.

Avslutade löpningen med bad tillsammans med ungen, den äldsta hade ont i halsen och fick ratta kameran istället.
I onsdags hade vi swimrunträning igen, körde lilla banan och avslutade med att leka lite i vattnet. 20-åringen fick den här ögonblicksbilden.
Hittills har jag bara sett leenden efter avslutade träningspass, det ÄR en sån sport helt enkelt.
Förutom lite träning så har det snickrats en massa här hemma och nu har gäststugan fått både tak och fönsterfoder. Det blir verkligen superfint!
 
Nu är klockan sen (som vanligt) och jag ska strax krypa ner i sängen för några efterlängtade timmars sömn. Sängen och TV:n är inte nåt jag utnyttjar allt för ofta just nu, planerar dock sovmorgon på tisdag ;)

Kommentera inlägget här :