Träning och mat

publicerat i Baka & Laga mat;
Måndagsträningen med Mastersgruppen gick bra och mot slutet kändes armtagen okej, jag har lite klent drag... förstås... men det jobbar jag på (om än lite motvilligt - det är inte kul att träna på sånt en är dålig på).

Igår körde vi Soma igen och jäklar som det tar i musklerna, idag känns det till och med i rumpan. Jag känner hur fler bitar faller på plats och vid några rörelser sätter jag andningen också, det trodde jag inte. Det finns alltså hopp för min koordination. Vi kör release 8.

Idag när vi fick besök från huvudkontoret så hade säljaren med sig en leverans av pärmar till mig, i en av dom satt det lite kärlek från min kollega i huvudstaden ♥. Det är dom här små sakerna som gör gott i hjärtat, att någon tänkt lite extra.


Sen tänker jag dela med mig av ett recept på lasagne från Linneas Skafferi, jag har alltid kört med mix men eftersom jag försöker undvika en massa saker (palmolja tex) så kändes det bättre att göra egen. Fast det får inte vara krångligt, jag hoppade över zucchini och balsamvinäger för det hade jag inte hemma. Supergod och superenkel!!!
 

Kommentera inlägget här :