Hipp hipp

publicerat i
Så var födelsedagen avklarad, hipp hipp hurra, så är jag 42 år och fortfarande känns den åldern "hemma" för mig. Lite lagom sådär.
Precis som förra året klev jag upp 30 minuter tidigare och joggade innan jobbet, nu räknas det som tradition eller hur? Termometern visade -10 och jag tänkte att sommarbarn har det mycket enklare, men jag är också ganska bestämd och har alldeles utmärkta kläder för såna väder.

Motljus passar medelåldern väldigt bra.

I år blev jag inte ett dugg trött under dagen, det rullade på precis som vanligt liksom och jag funderade än en gång på varför jag inte gör det här oftare (än en gång varje år).

Blev uppvaktad efter jobbet med paket och tårta, fick till och med nya däck till cykeln och en alldeles underbar disktrasa. Dessutom ytterligare ett merinoplagg, älskar ull och linne...

En bra dag på alla sätt.
Nu provar jag 42 och ser om det fungerar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melanie:

Grattis på din dag!

Svar: Tack snälla 😃
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :