40 and fab!

publicerat i Allmänt;
Så har vi firat vår syster med bubbel, ballonger och god mat. Tog dessutom ledigt halva torsdagen för att åka och plocka upp barnet i Linköping, kände att jag behövde det.
Fick precis en sån helg som jag behövde, lugn och ro och lättsamt umgänge. Det är liksom enklare att umgås med likasinnade som förstår utan att man behöver vända ut och in på sig själv. Några till som skrattar åt samma saker... som mitt knock knock:
-Knock Knock! 
-Who's there? 
-Old lady. 
-Old lady, who? 
-I didn't know you could yodel!
Hysteriskt kul tycker jag.
Mamma bad oss att knäppa en syskonbild, senast vi träffades allihopa var 2011 så det är inte ofta vi är alla fyra... vi är lite utspridda över landet. Jag skickade en förhandsvisning på nedan bild och mamma svarade "inte pussas" medan vi tyckte den var strålande ♥
Kompenserade med den här senare.
Alltså, som jag älskar dom...
Vi är så himla lika olika och det är okej... för vi är mest lika innerst inne. Den här gången samlades vi hos lillasyster, en av de mest sköna och glimrande personer jag känner. En sån där en ser skrattet i ögonen medan ansiktet säger intet. Du måste veta för att se det.
När utomstående umgås med oss får vi nästan köra handuppräckning när vi samtalar eftersom det mest är "högst först" och "pratar på in- och utandning för att inte tappa tråden"... älskar det med.
Men nu ska jag göra helg, har köpt glögg som jag tänker öppna efter en lätt jogg i mörkret.
Här är årets favoriter, skål!
 

Kommentera inlägget här :