Gott och blandat semester

publicerat i Träna;
Jag jobbade en vecka mitt i semestern, en intensiv uppladdning inför Skärgårdsutmaningen.
Först orienterade jag med P-E, vi tog fyra toppar en fin sommarkväll.

Jag kan inte påstå att jag vet var jag är hela tiden.

Men jag försöker ha koll allt eftersom vi springer.

Nu blev det mest obanat och hastighet efter underlag.

Fast om en är ute tillräckligt länge så missas ingen solnedgång.

Tja, det gick bra, var väldigt vackert och lärorikt.
På tisdagen var det dags för genrep på yttersta delen av banan, båt ut till Grimskär och sen swimrun resten av banan tillbaka in till Stenö.

Ute på Enskärs klippor.

Foto: Mikael Malmberg

Fantastiskt fint!
Ett litet avbrott från all träning blev det under onsdagen, då besökte vi Landabanan Museijärnväg med mamma och pappa. Vilken härlig kväll med jazz, kolbullar och smalspår!

Ångloket var trasigt och ersattes av ett diesellok, det fungerade lika bra.

Ljusnan visade sig från sin finaste sida och vi fick en skymt av Varpen.

Mysig kväll helt enkelt.

Kommentera inlägget här :