Lisa för själen

publicerat i Cykla MTB, Löpning, Träna;
Förra veckan blev precis vad jag behövde, en massa rörelse och frisk luft.
Tisdagar ojämna veckor är det soma, onsdagen harvade jag runt 9,5 km asfalt i skymningen och torsdagen bjöd på 10 km terräng med min swimrunpartner. Se så fint hon lyser upp skogen.

Djurkyrkogården till vänster, tror de flesta Söderhamnare vet var vi är då.

Fredagen gav ett simpass direkt efter jobbet med P-E, fick ihop det rätt bra och klockan stannade på 2600 m, avrundade med en kopp kaffe och sen blev det helg, banne mig!

Lördag blev en plocka/städa/fikadag. Skönt att byta lite gardiner och få in ordentligt med ljus.

Söndag, äntligen en MTB-tur med båda träningskompisarna på en nyservad cykel.

Hyffsat snöfritt, som att cykla i strösocker.

Wohooo genom smältvattenpölar.

P-E cyklade från Sandarne hem till mig, sen trampade vi till Flygstaden, mötte upp M, bytte cykel och tog den svarta leden vid Stormorshäll, tillbaka till Flygstaden med M och sen ner på SOK för lite fika innan färden gick hem till mig och därifrån vände P-E tillbaka till sig. Jag fick ihop 43 km och var sådär glad-nöjd och full av solsken hela kvällen.

Kommentera inlägget här :