Mer badrum

publicerat i Huset;
Det tar en evinnerlig tid att bli klar men nu är både dusch, spegel och väggskåp monterade. Bara några hängare och detaljer som saknas sen kan jag börja sortera och ställa upp allting igen. 

Det där fönstret alltså, ska bli så skönt att måla och byta persienner.

Jag tog semester igår och hängde med barnet, mamma och pappa i Valbo. Handlade skåp, åt lunch och "flanerade" lite... sen åkte jag hem och började skruva. Döm om min förvåning när skåpet hamnade på plats UTAN extra skruvhål och svordomar. Jag var tungen att hämta ett till vattenpass för att riktigt försäkra mig om att det verkligen blev rakt.

Det blev precis som jag tänkt mig med skåpen, skönt att sätta en "check" på badrummet, om än en lightversion av renovering... 

Sen är det tur att duschen blir lite immig mot spegelhållet, vill inte börja dagen med hicka, liksom.

Nu tar vi helg, jag har två planerade träningspass på G, den här veckan har bestått av skruva och pyssla hemma... inte så mycket träning alltså.  Men snart så :)


Fredagslåten blir:

Den tipsade Sara om, bra smak på den tjejen!!

Kommentera inlägget här :