19 år

publicerat i Barnen;
Idag fyller hon nitton år, mellanbarnet, sista tonåret alltså. 

Jag är så glad att vi fått möjlighet att träna tillsammans mot gemensamma mål, att du ser allt det där vackra och att du förstår varför jag behöver det här. Så klok, så mogen och så omtänksam.

Du och dina systrar är mitt livs allra godaste pizzaslices med extra allt, inget är viktigare än att ni är lyckliga och trygga. 

Vi ska fira med jordgubbstårta och småkakor.

I måndags kom äldsta som en räddande ängel och passade sin lillasyster medan jag sprang en sväng. Junioren blev så glad när hon fick höra det och frågade särskilt om hon fick vara själv med storesyster, och dom fick 30 minuter i alla fall.  Tack älskling!
Igår blev det simning så fort födelsedagsbarnet kom hem från sin träning, jag hann med 43 minuter i poolen innan det var dags att utrymma innan stängning. Undrar om dom blir trött på att vi sladdar in sent ibland? Fick jag önska så kunde dom gärna öppna 06 och stänga 22, i alla fall nån gång varje vecka. Likaså öppna för simning vid 8 (eller 9) på helgerna... Tur att skogen är öppen dygnet runt.
 
Nu blir det vispa grädde!

Kommentera inlägget här :