Bli frisk då!

publicerat i Allmänt;
Tja, det där med att vara feberfri gick ju över och jag kan inte riktigt minnas när jag gick så här länge på ipren/alvedon, det måste vara flera år sedan. Vi hade handuppräckning på jobbet igår och det var en (1) som ansåg sig vara frisk... vi andra var risiga.

Så simningen i onsdags blev inställd och tonåringen behövde inte vara barnvakt, se här hur fint hon vände samtalet (jag har BTW gömt min tandborste och ställt dit hennes kärastes istället).

Mamma och pappa kom med godsaker istället.

Sen var jag pigg nog för en hårklippning igår.

Det är himla skönt att klippa sig efter flera månader, trots att jag bara slingade utväxten och tog av topparna. Några dagar med sol och värme på det här så...

Idag tar lillan med sig en kompis hem från förskolan, det ska bli kul och hon har kvittrat i flera dagar över det. Jag fortsätter vila mig ur form och det blev definitivt ingen simning i morgon eftersom det är stängt för tävling. Det går bra nu. 
 
Jag är som vanligt sist på bollen med det här programmet, Svett & Etikett, men attans vad bra det var. Skönt att nån tycker lika illa om sjukvila och om att ta ut sig lite... och trots att jag inte gillar cykling (vilket beror på att jag inte har nån cykel) så uppskattade jag avsnittet massor.
 
Nä, lunchen är slut, jag är mätt, kaffet är kallt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mallan:

Som vanligt är det feel-good att kika in här.
Bäst är att du är piggelin igen. Vilken härlig träningssöndag!
Svett & Etikett är så himla bra. Kalle är underbar. Har du inte kikat på förra säsongen så gört.

Svar: Hur får jag tag i första säsongen? Inte på play va?
Han är riktigt kul och bra och...
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :