Gofika och lite humor

publicerat i Barnen, Humor;
Direkt efter jobbet hastade jag iväg till förskolan, hämtade lillan, expresslagade mat, bytte kläder på oss och sen åkte vi iväg för att uppvakta 21-åringen.

Fina, fräscha blommor, glada barn, gott kaffe.

Och framförallt god choklad, jag visste inte ens att det fanns marsipan med lakrits. Syndigt gott!

Glömde tyvärr att fota tårta och allt det andra goda. Jag hade räknat med att vi skulle bli kvar ett tag så lillan pyjamas var med i ryggsäcken, så innan vi åkte blev hon tvättad och ombytt... redo för att somna i bilen. Vilket hon också gjorde. Medan hon räknade till hundra (får antar jag).

 
Igår bokade födelsedagsbarnet med sambo en utlandsresa och senare mot kvällen hörde hon av sig och berättade att passet var på väg att gå ut. I morse kompletterade jag den dialogen med följande SMS:
HA HA HA... jorå, ibland glimrar det till.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mallan:

Hahahahaaaa...jag dör vad kul! *gubbemedskrattårar*

Svar: Som vanligt så skrattade jag mest, det kom nog lite tårar med :)
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :