Tre bra!

publicerat i Träna;
Bra nr 1.
Löpturen igår, faderskapet hämtade på förskolan och tog med sig junioren på skattjakt. Jag sprang runt Ålsjön direkt efter jobbet.  Sjukt skönt att komma ut i skogen, lite mer än halvvägs så blev det soligt och varmt.

Kossorna (som är tjurar) blev först rädd och sprang iväg när jag kom, sen vände dom och kom tillbaka.. nyfikna rackare.. och stora!


Bra nr 2.
Ganska omgående efter jag kom hem så fick jag den här bilden från min teammate, han hade uppmärksammat min oro över repklättringen och fixat ett *tadaaa* rep. Fi fan vad bra, youtube i all ära men det är på riktigt en lär sig.
Så här ser hinderbanan ut.
 
Bra nr 3.
I morse stod det ett paket på min bänk, en present från en kär kollega i Huddinge ♥.
Jag blev så himla rörd och fluffig i magen, bara det blir kväller så planerar jag att bli fluffig runt magen också ;)

Jag menar... kolla in söta skålen!



Det var tre bra... bjuder på 3 st bonus från Aliexpress också. Helt omöjligt att handla eftersom det finns så mycket att välja på (cykeltröjor alltså)!
 
 

Kommentera inlägget här :