Anmält

publicerat i Swimrun, Träna, Tävling;
Nu har jag anmält mig till Vansbrosimningen 2015 och det känns superkul.
 
Min första simtävling, och eftersom det är just första, så finns det inga krav eller förväntningar. Vi ska åka ner med ett tält, tända grillen och umgås. Sen simma lite... typ 3000 meter. Men eftersom det är en individuell tävling så kan jag flams-simma hur mycket jag vill.
 
 
Så nu finns det ännu en anledning att hålla igång i vinter.
 
Nästa års tävlingar, om jag får önska:
Vansbrosimningen
Hälsingetrailen
Hofors Swimrun (bara banan och datumet släpps)
Skärgårdsutmaningen (det finns anmälda lag redan nu)
 
 
Har jag glömt nåt? Förmodligen...
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Per-Erik:

Ser ut dom ett helt ok tävlingsuppålägg. Men du har glömt det första och sista loppet nästa år;)

Svar: Va? Vilka lopp?
Har jag glömt nåt nu...
Lise-Lott

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

"Spring för livet" var det väl nåt som hette i April och sen får du ju inte missa Stenö Ultra Trail nästa år ;)

Svar: Jaaaaa, det är nåt fel på mitt minne ;)
Jag ska fila på den listan lite!
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :