4 sekunder

publicerat i Baka & Laga mat, Träna;
Igår var det sista kurstillfället på frisimmet.
*buhuu*
Vi gick igenom lite teknik och fick nya övningar att prova varav en kräver lite extra tanke, Catch-Up (?) kanske den heter... fast den borde heta Drunkna-Light.
I vilket fall gick, allt utom Catch-up, det bra till slut och jag var 4 sekunder snabbare (på 25 meter)än i februari, skönt att tiden visade vad jag kände. Öva och öva och öva fungerar.
Nu vill jag få hem pullboy och handpaddlar så jag kan öva lite med dom också, snart stänger badhuset för säsongen och då MÅSTE jag ha hittat en våtdräkt.
 
Apropå annat vått, typ mjölk... till gröten.
 
I tisdags provade jag att ha torkade aprikoser i gröten, det var riktigt gott och en bra variation till russin. Bananen tar jag inte gärna bort, jag gillar varm banan blandat med mycket kanel.

Sen gillar jag leverpastej med, riktigt gott! Så tisdagens middag blev gröt (alla barn var borta) och leverpastej, det blir ofta gröt eller omelett när det är "bara" jag som äter. Orka göra storkok till en.
Jag känner mig lite oinspirerad, vet inte varför men lite kaffe kanske kan bota en del av det.
Tjing tjing!
 
 

Kommentera inlägget här :