Dropset - superset

publicerat i Dumheter, Humor, Träna;
Min lillasyster har lite mer muskelmassa än jag, kan man säga.
Vette sjutton om hon inte har fler också.
Sen är hon jäkligt snygg också, fi fan!
 
I vilket fall.
När hon var hem över midsommarhelgen så kraaaamades vi och då kommenterar hon:
"-Vilken tunnis du är!", vilket också stämmer, jämfört med henne. 
Ganska många är tunnis jämfört med henne.
 
Men, det som sedan utspelar sig bjuder jag på, för jag har inte heller alla "i kanoten" jämt och ständigt.
 
Vi ställer oss framför spegeln, jämför muskler och följande konversation utspelar sig:
Syster: "-Naaaaw vilka söta små triceps.... *pet pet*..."
Jag ba: "-Dom är inte större.. men ganska fina..."
"-Chipset!"
"-Vaaa? Jag har hört talas om dropset och superset men vad är chipset?"
"-Men åhhhhhhh..... *tar sig för huvudet*"
 
Hon menade typ, bröst och bringa som en frukostflinga, och jag tog det som ett tips om ett annorlunda träningssätt.
 
Japp... sån är jag, jäkligt go att krama!
 


Nu tar vi helg till den här låten, tips från äldsta dottern:

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster :

Underbaring! ❤️
Haha!
Du är så himla fin och grym 😘
Handlade nog mer om fett än muskler... Jag har liksom både och 😂
Var så mysigt att ses :)

Svar: Snart nog ses vi igen, håll igen på byggandet tills dess är du snäll ❤️
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :