Apotea

publicerat i Allmänt;
Jag handlar en del på nätet och har mina favoritbutiker. Apotea är en av dem och idag imponerar dom lite extra på mig. Varför?
 
Igår 16:09 betalade jag min order och idag 11:10 fick jag SMS om att varorna ligger på den lokala Konsumbutiken, det är imponerande.
 
Vad jag handlade? Jo, det var så här... lillans tuggvitaminer är snart slut och måste beställas, men precis som tidigare har jag svårt att bara beställa en sak så jag kikade runt lite, det här är vad jag hittade:
 
Jag är allra mest nöjd över badskummet, med doft av julskum... sicken mumsig unge jag ska ha då! Swebarsen är jag bara nyfiken på, jag har provat en med jordgubbssmak tidigare och den var förvånande god. Jag har alltid en bar i handväskan utifall att planeringen spricker... och det gör den ibland.
Kakaonibbsen ska jag ha till ett mellanmål med frysta bananer/kakao/kvarg som svägerskan tipsade om, det låter himmelskt gott!
 
Nä, lunchen är slut!
 
Jag återkommer, med tävlingstips :)
 
 

Kommentera inlägget här :