Nya byxor

publicerat i Allmänt;
Att träna och leva hälsosamt behöver inte vara dyrt, inte i mitt fall eftersom jag har tränat hemma hela tiden (fram tills igår då).
 
Men att byta ut kläderna i garderoben... det kostar lite.
 
Jag köpte ett par nya byxor förar veckan, underbart mjuka... nästan som sammet.
Olivia regular Zip Jeggings från Only (finns på Hollywood i Söderhamn också).
 
Längst inne i garderoben hade jag ett par alldeles nya jeansshorts som jag inte kunnat ha, dom har varit alldeles för tighta över låren. Nu när sommarvärmen hälsade på tänkte jag att kanske, kanske jag kunde få på mig dom. Det kunde jag... men dom är för stora.. så dom sitter på halva rumpan istället. Typiskt!
 
En ny jeanskjol ska jag leta i alla fall :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Storebror:

Hotpants funkar oxå! ;)

Svar: Ewww... nej! Inte om man uppnått vuxen ålder ;)
Lise-Lott

Kommentera inlägget här :